Sajtkrokett

Egy nagyon egyszerű és nagyon finom recept, ezentúl lehet, hogy a rántottsajt-készítést mellőzöm :) A receptet az egyik kedvenc oldalról vettem, ahol jó fázisfotók is vannak hozzá.

Hozzávalók:
  • 30 dkg sajt
  • 3 dkg liszt
  • 1 tojás
  • csipet só
  • olaj a sütéshez


A sajtot lereszeljük. A 3 dkg liszttel (ez nálam most 2 ek teljes őrlésű és 1 ek finomliszt volt) 1 tojással, és egy nagyobb csipet sóval összekeverjük. Akkor jó, ha kézzel formázható. Hosszúkás vagy gömb alakúra formázzuk, és forró olajban sütjük. Az eredeti receptben számos figyelmeztetés van a sütéshez - nekem annyira egyszerű volt, hogy a legtöbb meg is fordult magától. Arra vigyáztam csak, hogy ne érjenek egymáshoz, és ne barnuljanak meg túlságosan. Nagyon örülök ennek a receptnek, annyira finom, hogy minden nap tudnánk ilyet enni :)

Tipp: Kipróbáltam, tojás nélkül is jó. Illetve legutóbb sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és csak egy kevés olajat tettem alá, így nem bő olajban sült. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések