Szójaragu paradicsomos mártásban

Pörkölt helyett, vöröshagyma nélkül, inkább olaszos ízekkel. És a Kedvesemtől kapott szív-tésztakörettel :)
Hozzávalók: (2 személyre)
  • 10 dkg szójakocka
  • 1 paradicsom
  • 2 cikk fokhagyma
  • vegeta
  • oregánó
A szóját sós, vegetás vízben 20 percig főzzük, majd leszűrjük. A paradicsomot megpucoljuk - úgy a legkönnyebb, hogyha a paradicsomot fél percre beledobjuk az éppen fővő szója mellé, így a héját könnyen le lehet majd húzni. Felkockázzuk és olaj&víz keverékén pároljuk, amíg teljesen megpuhul. Hozzáadjuk a szóját és a fokhagymát, oregánót. Ízlés szerint sózzuk, vegetázzuk. Olajat vagy a vizet pótoljuk, ha elpárolog. Én még tettem hozzá kb. 1 dl vizet, hogy legyen leve és 1 ek liszttel besűrítettem: egyenletesen rászórtam a ragura és jól összekevertem. Pár percig még kevergetjük, amíg a fokhagyma is kezd kicsit pirulni - érezzük az illatán is, ha már készen van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések